fredag 9 maj 2014

God Förmiddag!

Idag e det fredag! Dagen innan jag blir 28 år. Hahaha vart har tiden tagit vägen?? 
Igår ringde dom om äldreboendet via Förenade Care inne i stan på liljefors torg. Så idag kl 14 skall jag dit och prata med dem och förhoppningsvis så får jag sommarjobb där. Vilket jag hoppas på.

Idag kommer underbara Madeleine hit och vi skall dricka lite gott och Izabelle sover hos farmor och farfar =).


Här kommer en länk där hon Dansar :) SHAKE IT :)
Bella Bus Dansar :D

Nästan precis lämnade jag in sista uppgiften i hälsopedagogik. Hoppas jag får den oxå godkänd då jag inte förstod den så bra.
Sen e det bara prov jag skall göra på onsdag sen börjar jag med medicin grundkurs.
Skall även göra HLR på onsdag på skolan (hjärt och lungräddning) 

Jag måste berätta att jag även har börjat jogga på kvällen på grusvägen bredvid oss fram och tillbaka. Vet ej hur långt det e men skall kolla upp det med Runekeeper. Stolt över mig att jag verkligen har börjat ta tag i allt och börjar må bättre framför allt :). 

Nä nu skall jag fortsätta här hemma innan jag skall iväg. :) 

Ha en underbar fredag alla!

Massa Kärlek till er ALLA :)



Inga kommentarer: