söndag 11 maj 2014

Tjabba Tjena Hallå!!

Tjabba hoppas allt bra med er. Skrev ej igår då jag fyllde år så hade fullt upp här hemma.
Jag fick Skilda Världar del 1 av sambon och tösen. 
Av svärföräldrarna fick jag bord och 2 stolar .

Idag har jag pysslat här hemma. Min dotter kom med sambons ena tröja och ville lägga in den i tvättmaskinen så då startade vi en maskin tvätt. Och tvätten e upphängd oxå.
Har till och med tagit alla Izabelles kläder från garderoberna vi har i vårt sovrum till hennes sovrum. Har börjat sorterar alla garderober då lägger Izabelle in kläder igen haha :) Snäll hjälpreda man har ;).
Nu är en diskmaskin igång :D . så nu valde jag att ta ett litet break. :)
Izabelle sitter i badet just nu :). 

*Ha det bra alla. Här kommer lite bilder :).

Pisang vi fick av Madeleine en underbar vän :)

Izabelle hjälper till att lägga in i tvättmaskinen <3

Stolar och bord jag fick av svärföräldrarna igår när jag fyllde år :) 

Izabelle lägger i kläder igen fast jag har tagit ur allt för att sortera :D

Fick av sambon och dottern i födelsedagspresent :D <3

Inga kommentarer: